«Формування здоров’язберігаючого середовища, що сприяє забезпеченню сучасної якості освіти, розвитку особистісного потенціалу учнів»
Етап
|
Зміст роботи
|
Термін
|
Очікуваний результат
|
Підготовчий,
діагностичний
|
·
аналіз
стану навчально-виховного процесу
·
проведення
мікро-досліджень серед учителів
·
проведення
анкетування серед учнів
·
обробка
інформації
|
2013 –
2014 н.р.
|
·
виявлення
проблеми
·
обґрунтування
її актуальності
|
Планово
- прогностичний. Організаційний
|
·
вивчення
теорії проблеми на засіданнях МР, ШМО, творчих груп, шляхом самоосвіти
·
організація
диспутів, круглих столів
·
проведення
психолого-педагогічного семінару з вивчення проблеми
|
2014 –
2015 н.р.
|
·
накопичення
теоретичних знань
·
підготовка
до практичної діяльності
· творчі розробки з проблеми
|
Практичне дослідження проблеми
Пошуковий. Реалізація проблеми
|
·
проведення
тематичних педрад, семінарів-практикумів, тренінгів
·
проведення
методичних днів, тижнів, декад
·
створення
творчих лабораторій по розробці методичного супроводу реалізації ІОТ учня
|
2015 –
2016н.р.
|
·
удосконалення
науково-методичної бази та НМЗ предметів
· створення умов для фізичного розвитку учнів
|
Функціонування
|
·
всебічне
застосування технологій особистісно- орієнтованого навчання в НВП
·
апробація
експеримент-тальних проектів та програм, спрямованих на стимулювання
особистісного розвитку учнів
|
2016 –
2017 н.р.
|
·
формування
передового педа-гогічного досвіду
·
підвищення якості НВП та участі учнів в конкурсах і
олімпіадах
· створення моделі випускника школи
|
Узагальнюючий Відстеження результатів роботи та їх аналіз
|
·
систематизація
матеріалу з проблеми, узагальнення та пропаганда досвіду
·
оцінювання
результатів
|
2017 –
2018 н.р.
|
·
видання
методичних рекомендацій, публікації в пресі
· корекція моделі
|
Немає коментарів:
Дописати коментар